|
Ο προορισμός του διωστήρα (μπιέλας) είναι:
|
|---|
| Να μεταφέρει την κινητική ενέργεια του εμβόλου στο στροφαλοφόρο άξονα. |
| Να συνδέει το έμβολο με τον εκκεντροφόρο άξονα. |
| Να ανοιγοκλείνει τις βαλβίδες εισαγωγής και εξαγωγής. |
|
Κάθε λεωφορείο πρέπει να είναι εφοδιασμένο με δύο (2) πυροσβεστήρες ξηράς κόνεως ή άλλου εγκεκριμένου από το Πυροσβεστικό Σώμα υλικού ισοδύναμης κατασβεστικής ικανότητας, με καθαρό βάρος ο καθένας:
|
|---|
| 6 kg. |
| 8 kg. |
| 10 kg. |
|
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός διαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι:
|
|---|
| 16.000 kg. |
| 19.000 kg. |
| 20.000 kg. |
|
Ποιο είναι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των λεωφορείων, εκτός αυτοκινητοδρόμων, οδών ταχείας κυκλοφορίας και κατοικημένων περιοχών, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:
|
|---|
| 80 km/h. |
| 90 km/h. |
| 100 km/h. |
|
Κατά την πέδηση ενός οχήματος, με κανονικές συνθήκες, από τι κυρίως εξαρτάται η απόσταση πεδήσεως:
|
|---|
| Από την ταχύτητα με την οποία κινείται το όχημα. |
| Από το είδος του συστήματος πεδήσεως. |
| Από τη δύναμη, με την οποία πιέζεται τον ποδομοχλό των φρένων. |
|
Τα χαλασμένα αμορτισέρ προκαλούν:
|
|---|
| Μικρότερη πλευρική κλίση του οχήματος στις στροφές. |
| Μη κανονική συμπεριφορά του οχήματος ειδικά στις στροφές. |
| Μη κανονική λειτουργία του κινητήρα. |
|
Οι ζώνες ασφαλείας για τους επιβάτες είναι υποχρεωτικές:
|
|---|
| Στα λεωφορεία μεταφοράς προσωπικού. |
| Στα τουριστικά λεωφορεία. |
| Στα σχολικά λεωφορεία. |
|
Η διάρκεια της συνεχούς οδηγήσεως από τον οδηγό ενός λεωφορείου είναι:
|
|---|
| 5 ώρες και 30 πρώτα λεπτά. |
| 4 ώρες και 30 πρώτα λεπτά. |
| 3 ώρες και 30 πρώτα λεπτά. |
|
Το μέγιστο βάρος ενός τριαξονικού αρθρωτού λεωφορείου που εκτελεί εθνικές μεταφορές, είναι:
|
|---|
| 28.000 kg. |
| 29.000 kg. |
| 32.000 kg. |
|
Για ποιους λόγους επιβλήθηκε η χρήση του συστήματος περιορισμού της ταχύτητας στα λεωφορεία:
|
|---|
| Για τη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του λεωφορείου. |
| Για λόγους ανέσεως των επιβατών. |
| Για περιβαλλοντικούς λόγους και λόγους οδικής ασφάλειας. |