|
Ποια είναι η βασική λειτουργία του διαφορικού:
|
|---|
| Να διαφοροποιεί τις στροφές του ενός κινητήριου τροχού από τον άλλο. |
| Να αυξάνει τον αριθμό των στροφών των κινητηρίων τροχών σε σχέση με αυτές του κεντρικού άξονα μεταδόσεως της κινήσεως. |
| Να αλλάξει τη φορά κινήσεως κατά 40 μοίρες. |
|
Τα χαλασμένα αμορτισέρ προκαλούν:
|
|---|
| Μικρότερη πλευρική κλίση του οχήματος στις στροφές. |
| Μη κανονική συμπεριφορά του οχήματος ειδικά στις στροφές. |
| Μη κανονική λειτουργία του κινητήρα. |
|
Σε περίπτωση που η εμπρόσθια πινακίδα κυκλοφορίας του οχήματος κοπεί στα δύο, τότε πρέπει:
|
|---|
| Να στερεωθούν τα δύο τμήματα μαζί. |
| Να αποταθείτε στην αρμόδια Υπηρεσία Συγκοινωνιών για αντικατάσταση. |
| Να αγοράσετε και να τοποθετήσετε μία ανταλλακτική πινακίδα. |
|
Αν ένα αστικό ή υπεραστικό λεωφορείο μεταφέρει όρθιους επιβάτες, ποιο είναι το ανώτερο όριο ταχύτητας που επιτρέπεται να αναπτύσσει:
|
|---|
| 50 km/h. |
| 60 km/h. |
| 70 km/h. |
|
Κατά την κυκλοφορία, η χρήση των φώτων ομίχλης:
|
|---|
| Δεν επιτρέπεται στα τούνελ. |
| Είναι υποχρεωτική σε περίπτωση πυκνής ομίχλης τόσο στα αστικά κέντρα όσο και εκτός αυτών. |
| Είναι υποχρεωτική ακόμα και κατά τη διάρκεια της ημέρας, όταν προσπερνάτε στρατιωτική φάλαγγα. |
|
Για να επιτύχετε την ασφάλεια της κυκλοφορίας και να αποφύγετε τα ατυχήματα είναι απαραίτητο, μεταξύ των άλλων:
|
|---|
| Να αλλάζετε τις λάμπες με άλλης μεγαλύτερης τάσεως λειτουργίας, για να βελτιώσετε την αποτελεσματικότητα των φώτων. |
| Να αφήνετε λερωμένα με σκόνη τα τζάμια των φώτων για να αποφεύγετε το ξεθώριασμά τους. |
| Να ελέγχετε περιοδικά τη λειτουργία των φλας. |
|
Ποιο το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των λεωφορείων σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες:
|
|---|
| 80 km/h. |
| 90 km/h. |
| 100 km/h. |
|
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός τριαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι:
|
|---|
| 24.000 kg. |
| 26.000 kg. |
| 28.000 kg. |
|
Το ελάχιστο πάχος πέλματος των ελαστικών των κινητήριων αξόνων των λεωφορείων είναι:
|
|---|
| 1,6 mm. |
| 1,5 mm. |
| 2 mm. |
|
Κατά την πέδηση ενός οχήματος, με κανονικές συνθήκες, από τι κυρίως εξαρτάται η απόσταση πεδήσεως:
|
|---|
| Από την ταχύτητα με την οποία κινείται το όχημα. |
| Από το είδος του συστήματος πεδήσεως. |
| Από τη δύναμη, με την οποία πιέζεται τον ποδομοχλό των φρένων. |