{{ outcomes.length - distinctive_answers_given_count }} /{{ outcomes.length }}
ερώτηση 1
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 177

Οπτικός έλεγχος του οχήματος πρέπει να γίνεται:

1 Μόνο εξωτερικά του οχήματος.
2 Μόνο στο εσωτερικό του οχήματος.
3 Τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό του οχήματος.
ερώτηση 2
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 35

Το μέγεθος της ροπής είναι:

1 Το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος.
2 Ο ρυθμός παραγωγής έργου.
3 Η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης.
ερώτηση 3
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 19

Γενικά, οι πιο επικίνδυνες ώρες για εμφάνιση του φαινομένου της κόπωσης του οδηγού είναι οι:

1 Απογευματινές.
2 Μεσημβρινές.
3 Πρώτες πρωινές.
ερώτηση 4
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 51

Σε ανωφέρειες, η οδήγηση συνήθως γίνεται:

1 Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου.
2 Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου.
3 Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.
ερώτηση 5
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 62

Η «έξυπνη κάρτα» οδηγού μπορεί να χρησιμοποιηθεί:

1 Από δύο οδηγούς για το ίδιο όχημα.
2 Από τον ίδιο οδηγό για δύο οχήματα.
3 Ως πιστωτική κάρτα.
ερώτηση 6
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 24

Για την εκτέλεση διεθνών μεταφορών επιβατών με πούλμαν και λεωφορεία, κάθε μεταφορέας πρέπει να διαθέτει ειδική κοινοτική άδεια. Η άδεια αυτή πρέπει να ανανεώνεται κάθε:

1 5 χρόνια.
2 15 χρόνια.
3 5 χρόνια μετά το 65ο έτος ηλικίας.
ερώτηση 7
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 13

Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο περιεκτικότητας αλκοόλ (μετρούμενο με αλκοολόμετρο) για τους οδηγούς λεωφορείων είναι:

1 0,10 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εμπνεόμενου αέρα.
2 0,50 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εμπνεόμενου αέρα.
3 0,20 χιλιοστά του γραμμαρίου ανά λίτρο εμπνεόμενου αέρα.
ερώτηση 8
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 21

Η κανονική περίοδος ημερήσιας ανάπαυσης είναι αυτή που υπερβαίνει τις:

1 9 ώρες.
2 10 ώρες.
3 11 ώρες.
ερώτηση 9
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 100

Δυνάμεις που ασκούνται σε ένα όχημα, κατά την κίνηση του, μπορεί να είναι:

1 Η φυγόκεντρος και η κεντρομόλος.
2 Η ισχύς και η απόδοση.
3 Η θερμότητα και το παραγόμενο έργο.
ερώτηση 10
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 35

Ο οδηγός δεν μπορεί να δουλεύει συνεχόμενα για περισσότερο από:

1 Πέντε 24ωρα.
2 Έξι 24ωρα.
3 Επτά 24ωρα.
ερώτηση 11
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 3

Τροφές πλούσιες σε ενέργεια που πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά είναι:

1 Τα δημητριακά, το ρύζι, τα μακαρόνια.
2 Τα τηγανητά και το αλάτι.
3 Το μοσχαρίσιο και το χοιρινό κρέας.
ερώτηση 12
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 11

Ο κινητήρας των οχημάτων μετατρέπει:

1 Τη χημική ενέργεια του καυσίμου σε μηχανικό έργο.
2 Τη θερμική ενέργεια του καυσίμου σε μηχανικό έργο.
3 Τη χημική ενέργεια του καυσίμου σε θερμότητα.
ερώτηση 13
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 96

Η συλλογική σύμβαση εργασίας κατηγορίας επαγγελματιών οδηγών:

1 Επαναλαμβάνει υποχρεωτικά τις διατάξεις για ιην απασχόληση των ευρωπαϊκών κανονισμών.
2 Είναι δυνατόν να περιέχει ευνοϊκότερες διατάξεις από αυτές της ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
3 Δεν περιορίζεται στα θέματα απασχόλησης των οδηγών από σχετική ευρωπαϊκή νομοθεσία.
ερώτηση 14
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 25

Σε περίπτωση πυρκαγιάς, η σειρά των κατάλληλων ενεργειών είναι:

1 Χρήση πυροσβεστήρα, ειδοποίηση Αρχών, απομάκρυνση επιβατών.
2 Απομάκρυνση επιβατών, χρήση πυροσβεστήρα, ειδοποίηση Αρχών.
3 Απομάκρυνση επιβατών, ειδοποίηση Αρχών, χρήση πυροσβεστήρα.
ερώτηση 15
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 17

Εντός διαστήματος 4,5 ωρών οδήγησης, ο οδηγός μπορεί να κάνει στάση για διάλειμμα διάρκειας:

1 15 λεπτών ακολουθούμενη από μία 30 λεπτών.
2 30 λεπτών ακολουθούμενη από μία 15 λεπτών.
3 10 λεπτών ακολουθούμενη από μία 35 λεπτών.
ερώτηση 16
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 52

Οδηγός έχει συμπληρώσει το μέγιστο αριθμό ωρών εργασίας (9 ή 10) και επιστρέφει στη βάση του ως κοινός επιβάτης λεωφορείου. Το χρονικό αυτό διάστημα καταγράφεται ως:

1 «Διαθεσιμότητα».
2 «Ανάπαυση».
3 «Άλλη εργασία».
ερώτηση 17
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 50

Η αλλαγή ταχυτήτων συνεπάγεται μεταβολή της ροπής στρέψης που μεταδίδεται από τον κινητήρα στους τροχούς (μέσω του συστήματος μετάδοσης κίνησης). Η αλλαγή σχέσης μετάδοσης πρέπει να γίνεται:

1 Στην πράσινη περιοχή του στροφόμετρου.
2 Στην κίτρινη περιοχή του στροφόμετρου.
3 Στην κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου.
ερώτηση 18
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 96

Οι δυνάμεις που ασκούνται στα κινούμενα οχήματα μπορεί να εφαρμόζονται:

1 Στον κινητήρα.
2 Στο κέντρο στροφής.
3 Στην επιφάνεια επαφής των τροχών με το οδόστρωμα.
ερώτηση 19
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 1

Οι σωστές διατροφικές συνήθειες είναι:

1 Ίδιες για όλους τους ανθρώπους.
2 Διαφορετικές για κάθε άνθρωπο.
3 Ίδιες για τούς ανθρώπους ίδιας ηλικίας.
ερώτηση 20
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 69

ΑSR είναι ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο:

1 Την ταχεία μετάδοση της εντολής της επιβράδυνσης.
2 Την πρόβλεψη και αποτροπή της ολίσθησης των κινητηρίων τροχών στη φάση της εκκίνησης ή στη φάση της επιτάχυνσης.
3 Την πρόβλεψη και αποτροπή επερχόμενου ‘μπλοκαρίσματος’ τροχών εξαιτίας της πέδησης.
ερώτηση 21
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 4

Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης του λεωφορείου και υποχρεωτικής ακινητοποίησης του στη δεξιά λωρίδα, οι επιβάτες πρέπει να:

1 Κατανεμηθούν ομοιόμορφα εντός του οχήματος.
2 Συγκεντρωθούν στο μπροστινό μέρος του οχήματος.
3 Συγκεντρωθούν στο πίσω μέρος του οχήματος.
ερώτηση 22
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 12

Μεταξύ των απαιτούμενων πληροφοριακών στοιχείων των επιβατών, που πρέπει να μεταβιβάζουν οι μεταφορείς στις Αρμόδιες Αρχές, δεν είναι:

1 Η ιθαγένεια.
2 Το όνομα πατρός.
3 Ο αριθμός του χρησιμοποιούμενου ταξιδιωτικού εγγράφου.
ερώτηση 23
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 92

Η συνδυασμένη χρήση φρένων και επιβραδυντή:

1 Πρέπει να αποφεύγεται εντός πόλεων.
2 Πρέπει πάντοτε να προτιμάται,
3 Πρέπει να αποφεύγεται σε κατωφέρειες με έντονη κλίση.
ερώτηση 24
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 151

Οι δυνατοί άνεμοι που πνέουν πλάγια στην κατεύθυνση ενός δρόμου είναι δυνατόν να επηρεάσουν την κίνηση των λεωφορείων. Αυτό συμβαίνει συνήθως:

1 Εκτός κατοικημένων περιοχών.
2 Εντός κατοικημένων περιοχών.
3 Μέσα σε σήραγγες.
ερώτηση 25
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 21

Ο περιορισμός της κυκλοφορίας του αίματος για μεγάλο χρονικό διάστημα μπορεί να οδηγήσει:

1 Σε δύσπνοια.
2 Στη διάσωση του τραυματία.
3 Σε μόνιμες βλάβες.
ερώτηση 26
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 14

Η βασική μορφή οργάνωσης των μεταφορικών επιχειρήσεων απαρτίζεται από:

1 Τις επιβατικές και τις εμπορευματικές μεταφορές.
2 Το γραφείο και τους οδηγούς.
3 Τη διοίκηση και τις υπηρεσίες.
ερώτηση 27
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 32

Σε διεθνές επίπεδο, η εμπλοκή των λεωφορείων σε οδικά ατυχήματα -σε σχέση με αυτή των IX επιβατικών αυτοκινήτων- είναι:

1 Μικρότερη.
2 Ίση.
3 Μεγαλύτερη.
ερώτηση 28
ΕΙΣΑΓΩΓΗ 8

Μετά την παρέλευση πενταετίας από την κτήση ΠΕΙ, ο οδηγός προκειμένου να συνεχίσει να ασκεί το επάγγελμα:

1 Υποχρεούται να επαναλάβει την αρχική επιμόρφωση και να μετέχει στις εξετάσεις.
2 Υποχρεούται να παρακολουθήσει μαθήματα περιοδικής κατάρτισης.
3 Δεν έχει καμία υποχρέωση εφόσον έχει αποκτήσει, κατόπιν εξετάσεων, το ΠΕΙ αρχικής επιμόρφωσης.
ερώτηση 29
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 23

Το άγχος βραχυπρόθεσμα προκαλεί:

1 Απώλεια συγκέντρωσης και αναίτια νευρικότητα.
2 Διαρκή κόπωση.
3 Διαρκή ευφορία.
ερώτηση 30
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 21

Η σωστή ρύθμιση του καθίσματος του οδηγού είναι σημαντική για την άνεση και για την ασφάλεια του. Εξαρτάται από:

1 Τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά της οδού.
2 Τα σωματικά χαρακτηριστικά του οδηγού.
3 Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος του οχήματος.
ερώτηση 31
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 59

Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ο εξοπλισμός των καινούργιων οχημάτων με ψηφιακούς ταχογράφους είναι:

1 Προαιρετικός.
2 Υποχρεωτικός.
3 Υποχρεωτικός μόνο για οχήματα που εκτελούν διεθνείς μεταφορές.
ερώτηση 32
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 211

Ο σχεδιασμός δρομολογίου μεταφοράς παιδιών πρέπει να γίνεται λαμβάνονται υπόψη τις ιδιαιτερότητες τους. Στο πλαίσιο αυτό, κοντά στις στάσεις συνίσταται:

1 Η αποφυγή της εμπρόσθιας κίνησης
2 Η παρατεταμένη χρήση της ηχητικής προειδοποίησης (κόρνας).
3 Η αποφυγή της οπίσθιας κίνησης (οπισθοπορείας).
ερώτηση 33
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 59

Η πέδη στάθμευσης (χειρόφρενο):

1 Λειτουργεί σε συνεργασία με το κύριο σύστημα στάθμευσης και η λειτουργία της είναι πνευματική.
2 Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι ηλεκτρική.
3 Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι μηχανική.
ερώτηση 34
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 7

Τα κυριότερα μέρη ενός λεωφορείου είναι:

1 Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, ο κινητήρας και το πλαίσιο.
2 Ο κινητήρας, η αποσκευοθήκη και ο χώρος των επιβατών.
3 Ο κινητήρας, το πλαίσιο και το αμάξωμα.
ερώτηση 35
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 71

Οι αισθητήρες ενός συστήματος ΑΒS «μετρούν»:

1 Την ταχύτητα κίνησης του οχήματος.
2 Τη διαφορά της ταχύτητας περιστροφής των κινητηρίων από αυτή των μη κινητηρίων τροχών.
3 Την απόλυτη τιμή της ταχύτητας περιστροφής των τροχών.
ερώτηση 36
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 181

Σε περίπτωση αναγκαστικής ρυμούλκησης του λεωφορείου:

1 Αποβιβάστε τους επιβάτες σε κάθε περίπτωση.
2 Αποβιβάστε τους επιβάτες αν δεν τηρούνται όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας.
3 Απαγορεύεται να αποβιβάσετε τους επιβάτες σε κάθε περίπτωση.
ερώτηση 37
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 182

Ο υποχρεωτικός εξοπλισμός ασφαλείας ενός λεωφορείου περιλαμβάνει:

1 Σφυρί θραύσης παραθύρων και σφήνες αναστολής κύλισης (τάκους).
2 Ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ και αντιθαμβωτικό υγρό.
3 Εφεδρικό δοχείο καυσίμου και αντιολισθητικές αλυσίδες.
ερώτηση 38
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 1

Οι οδικές επιβατικές μεταφορέα:

1 Έχουν αποκλειστικά αυτόνομο ρόλο.
2 Είναι πάντοτε εξαρτώμενες από άλλα μέσα μεταφοράς.
3 Λειτουργούν είτε αυτόνομα είτε συμπληρωματικά με άλλα μέσα μεταφοράς.
ερώτηση 39
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 215

Σε περίπτωση μεταφοράς μαθητών, ο οδηγός πρέπει να βεβαιωθεί ότι:

1 Η επιβίβαση και αποβίβαση γίνονται σε μονή σειρά.
2 Δεν συνομιλούν μεταξύ τους.
3 Δεν μιλούν στο κινητό.
ερώτηση 40
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 16

Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:

1 Χρησιμοποιεί καύσιμο περισσότερο πτητικό.
2 Έχει χαμηλότερη απόδοση ισχύος.
3 Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
ερώτηση 41
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 192

Σε οδούς ταχείας κυκλοφορίας, το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας των λεωφορείων είναι τα:

1 70 km/h.
2 80km/h.
3 90km/h.
ερώτηση 42
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 72

Η ενεργοποίηση του ΑΒS γενικώς:

1 Αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος.
2 Μειώνει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος.
3 Δεν μεταβάλλει την απόσταση ακινητοποίησης του οχήματος.
ερώτηση 43
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 188

Σε αυτοκινητόδρομους:

1 Απαγορεύεται η είσοδος λεωφορείων.
2 Απαγορεύεται η είσοδος σχολικών λεωφορείων.
3 Το ανώτατο όριο ταχύτητας λεωφορείων είναι 100 km/h.
ερώτηση 44
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 212

Σε περίπτωση μεταφοράς μαθητών, ο οδηγός πρέπει να βεβαιωθεί ότι:

1 Δεν συνομιλούν μεταξύ τους.
2 Χρησιμοποιούν τα μέσα συγκράτησης που προβλέπονται.
3 Δεν παρακολουθούν τηλεόραση.
ερώτηση 45
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 5

Η δωρεάν διευκόλυνση της μεταφοράς και προώθησης λαθρομετανάστη στο εσωτερικό της χώρας:

1 Αποτελεί αδίκημα.
2 Δεν αποτελεί αδίκημα.
3 Επιβραβεύεται από φιλανθρωπικές οργανώσεις.
ερώτηση 46
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 8

Η παρεμπόδιση των Αστυνομικών Αρχών για εντοπισμό, σύλληψη και απέλαση των λαθρομεταναστών:

1 Επιβραβεύεται από φιλανθρωπικές οργανώσεις.
2 Δεν αποτελεί αδίκημα.
3 Αποτελεί αδίκημα.
ερώτηση 47
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 39

Οι ώρες οδήγησης σε διάστημα μίας ημερολογιακής εβδομάδας δεν μπορεί να υπερβαίνουν τις:

1 56 ώρες.
2 58 ώρες.
3 50 ώρες.
ερώτηση 48
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 31

Οι τροχοί είναι το μέσο επαφής του οχήματος με το οδόστρωμα. Βασικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν ένα ελαστικό είναι:

1 Η διάμετρος του σώτρου (ζάντα), η εταιρεία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας επιτάχυνσης σε σχέση με το φορτίο.
2 Η διάμετρος του σώτρου, η ημερομηνία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας φορτίου σε σχέση με την ταχύτητα.
3 Ο όγκος του σώτρου (ζάντα), η ημερομηνία παραγωγής του, οι δείκτες μέγιστης ικανότητας επιτάχυνσης σε σχέση με το φορτίο.
ερώτηση 49
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 166

Όταν η αεροδυναμική αντίσταση αυξάνεται, η κατανάλωση καυσίμου:

1 Παραμένει σταθερή.
2 Μειώνεται.
3 Αυξάνεται.
ερώτηση 50
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 13

Συγκρίνοντας τον πετρελαιοκινητήρα με το βενζινοκινητήρα, ο πετρελαιοκινητήρας:

1 Λειτουργεί σε μικρότερο αριθμό στροφών.
2 Έχει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου.
3 Είναι λιγότερο θορυβώδης.
ερώτηση 51
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 60

Οι δείκτες πίεσης (μανόμετρα) που υπάρχουν στον πίνακα οργάνων του οχήματος μετρούν την πίεση:

1 Των κυκλωμάτων πέδησης.
2 Των ελαστικών.
3 Του κινητήρα.
ερώτηση 52
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 45

Ο οδηγός ξεκουράζεται (ημερήσια ανάπαυση) ενώ το όχημα του μεταφέρεται επάνω σε πλοίο ή τρένο. Η ξεκούραση του διακόπτεται 1 φορά. Η διάρκεια της διακοπής δεν πρέπει να υπερβαίνει:

1 Τη 1 ώρα.
2 Τα 15 λέπια.
3 Τα 30 λεπτά.
ερώτηση 53
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 12

Ο χρόνος οδήγησης κατά τη διάρκεια δυο συνεχόμενων (ημερολογιακών εβδομάδων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις:

1 90 ώρες.
2 100 ώρες.
3 112 ώρες.
ερώτηση 54
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 95

Με την ενεργοποίηση του κεντρικού διακόπτη κίνδυνου, διακόπτεται η παροχή ρεύματος. Παρά το γεγονός αυτό:

1 Ο κλιματισμός λειτουργεί.
2 Ο ταχογράφος λειτουργεί.
3 Ο κινητήρας λειτουργεί.
ερώτηση 55
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 18

Σε εργονομικά σχεδιασμένους χώρους, η εργασία είναι:

1 Σχεδιασμένη σύμφωνα με τη νομοθεσία.
2 Καλά οργανωμένη και πιο ευχάριστη.
3 Λιγότερο αποδοτική.
ερώτηση 56
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 6

Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:

1 50 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
2 20 m από ίο ακινητοποιημένο όχημα.
3 100 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
ερώτηση 57
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 152

Ο έντονος πλευρικός άνεμος ασκεί στο λεωφορείο πλευρική δύναμη, η οποία επιδρά στην ευστάθεια του:

1 Θετικά.
2 Αρνητικά.
3 Θετικά ή αρνητικά ανάλογα με την κλίση της οδού.
ερώτηση 58
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 11

Επιβάτης μεταβαίνει με μετρό από το σπίτι του στο Σιδηροδρομικό Σταθμό Λαρίσης στην Αθήνα. Στη συνέχεια μεταβαίνει με τρένο στη Θεσσαλονίκη. Στη μετακίνηση αυτή ή σε τμήμα της:

1 Το λεωφορείο του ΟΑΣΑ είναι μέσο συμπληρωματικό.
2 Το λεωφορείο του ΟΑΣΘ είναι μέσο ανταγωνιστικό.
3 Το αεροπλάνο είναι μέσο ανταγωνιστικό.
ερώτηση 59
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 76

Η ρύθμιση του ψηφιακού ταχογράφου πρέπει να γίνεται:

1 Πριν από κάθε διαδρομή.
2 Κάθε χρόνο.
3 Αν μείνει εκτός λειτουργίας το ρολόι για διάστημα μεγαλύτερο των 20 λεπτών.
ερώτηση 60
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 28

Η ημερήσια περίοδος ανάπαυσης μπορεί να χωριστεί σε δυο περιόδους ως εξής:

1 9 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 9.
2 2 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 9.
3 2,5 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 9,5.