{{ outcomes.length - distinctive_answers_given_count }} /{{ outcomes.length }}
ερώτηση 1
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 58

Η πέδηση ανάγκης σε σχέση με την κυρία πέδηση:

1 Έχει μικρότερη απόδοση.
2 Έχει μεγαλύτερη απόδοση.
3 Έχει ίδια απόδοση.
ερώτηση 2
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 41

Η μεταφορά 50 τηλεοράσεων από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη γίνεται με τρένο. Έπειτα μεταφορτώνονται σε μικρό φορτηγό για να διανεμηθούν εντός της πόλης της Θεσσαλονίκης. Η μεταφορά αυτή είναι:

1 Διαδοχική.
2 Συνδυασμένη.
3 Μεικτή.
ερώτηση 3
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 147

Η επιτάχυνση ωθεί το φορτίο:

1 Προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος.
2 Αντίθετα προς την κατεύθυνση κίνησης του οχήματος.
3 Προς το εσωτερικό της στροφής.
ερώτηση 4
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 45

Η πιο σημαντική ιδιότητα του οχήματος που σχετίζεται με την ευστάθεια είναι:

1 Ο λόγος του πραγματικού φορτίου του προς το μέγιστο επιτρεπόμενο φορτίο.
2 Ο λόγος της μάζας του προς την ισχύ.
3 Η αντίσταση του έναντι ανατροπής.
ερώτηση 5
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 92

Στο δελτίο CMR αναγράφεται το χρονικό όριο εντός του οποίου πρέπει να συντελεστεί η μεταφορά;

1 Ναι, εάν οι συμβαλλόμενοι συμφωνήσουν σχετικά.
2 Ναι, σε κάθε περίπτωση.
3 Μόνο αν το ζητήσει ο αποστολέας, έστω και αν ο μεταφορέας διαφωνεί.
ερώτηση 6
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 29

Ο οδηγός μπορεί να έχει το πολύ 3 μειωμένες ημερήσιες χρονικές περιόδους ανάπαυσης μεταξύ δυο:

1 Οποιωνδήποτε εβδομαδιαίων περιόδων ανάπαυσης.
2 Ημερολογιακών εβδομάδων.
3 Οποιωνδήποτε κανονικών ημερησίων περιόδων ανάπαυσης.
ερώτηση 7
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 75

Η χερσαία φορτωτική υπογράφεται:

1 Μονό από τον μεταφορέα.
2 Από τον αποστολέα και τον μεταφορέα.
3 Από τον αποστολέα ή τον μεταφορέα.
ερώτηση 8
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 6

Σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας, το προειδοποιητικό τρίγωνο τοποθετείται σε απόσταση τουλάχιστον:

1 50 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
2 20 m από ίο ακινητοποιημένο όχημα.
3 100 m από το ακινητοποιημένο όχημα.
ερώτηση 9
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 54

Το σύστημα πέδησης επιτρέπει την προοδευτική μείωση ή και το μηδενισμό της ταχύτητας κίνησης του οχήματος και:

1 Εξασφαλίζει οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου.
2 Η συχνή χρήση του περιορίζει την εκπομπή αερίων ρύπων.
3 Εξασφαλίζει την ακινησία του ακόμη και σε οδούς με σημαντική κλίση.
ερώτηση 10
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 47

Η παρακολούθηση της κατάστασης του φορτίου είναι εφικτή με χρήση:

1 Ειδικών αισθητήρων που τοποθετούνται στο φορτίο.
2 Ψηφιακού συστήματος που τοποθετείται στο φορτίο.
3 Συστήματος ραδιοσυχνοτήτων που τοποθετείται στο φορτίο.
ερώτηση 11
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 179

Κατά τη μεταφορά μη συσκευασμένης ξυλείας σε όχημα με πλευρικά τοιχώματα, αν το ύψος του φορτίου είναι λίγο μεγαλύτερο από το ύψος του μπροστινού, των παραπλεύρων και των πίσω πλευρών του οχήματος τότε:

1 Δεν θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η μεταφορά.
2 Θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν πρόσθετα μέσα πρόσδεσης.
3 Θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί άλλο όχημα μεταφοράς.
ερώτηση 12
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 153

Η ευστάθεια ενός οχήματος είναι η αντίσταση του:

1 Στην ανατροπή.
2 Στη μεταβολή της κινητικής του κατάστασης.
3 Στους χειρισμούς του οδηγού.
ερώτηση 13
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 108

Κατά την κίνηση σε ανωφέρεια, η επίδραση της δύναμης της βαρύτητας -σε σχέση με την επίδραση της σε επίπεδη επιφάνεια- οδηγεί σε:

1 Απαίτηση για μεγαλύτερη δύναμη πέδησης για έλεγχο του οχήματος.
2 Απαίτηση για μικρότερη ελκτική δύναμη για την εμπρόσθια κίνηση του οχήματος.
3 Μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης.
ερώτηση 14
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 1

Μετανάστευση είναι η μετακίνηση μεμονωμένων ατόμων ή ομάδων πληθυσμού με στόχο:

1 Την εγκατάσταση τους σε άλλο μέρος.
2 Την εγκληματικότητα.
3 Τον τουρισμό.
ερώτηση 15
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 52

Στην Ελλάδα υποχρέωση εξοπλισμού με ψηφιακό ταχογράφο έχουν εν γένει τα οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων που έχουν ταξινομηθεί απο :

1 1/1/2006.
2 1/5/2006.
3 1/6/2006.
ερώτηση 16
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 6

Δεν εξαιρούνται απο τον ευρωπαικό Κανονισμό 561/2006 σχετικά με το ωράριο εργασίας τα οχήματα:

1 Που ξεπερνούν τους 7,5 τόνους και χρησιμοποιούνται για τη μεταφορά μη εμπορικών αγαθών.
2 Που χρησιμοποιούνται για ιατρικούς σκοπούς.
3 Μεταφοράς φαρμακευτικού υλικού.
ερώτηση 17
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 59

Η πέδη στάθμευσης (χειρόφρενο):

1 Λειτουργεί σε συνεργασία με το κύριο σύστημα στάθμευσης και η λειτουργία της είναι πνευματική.
2 Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι ηλεκτρική.
3 Λειτουργεί ανεξάρτητα του κύριου συστήματος πέδησης και η λειτουργία της είναι μηχανική.
ερώτηση 18
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 89

Το δελτίο παράδοσης (φορτωτική CMR):

1 Εκδίδεται σε τρία αντίτυπα, τα οποία υπογράφουν ο αποστολέας και ο μεταφορέας.
2 Εκδίδεται σε τρία αντίτυπα, τα οποία υπογράφει μόνο ο αποστολέας.
3 Εκδίδεται σε ένα αντίτυπο, το οποίο υπογράφει μόνο ο μεταφορέας.
ερώτηση 19
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 52

Μεταξύ των συνηθέστερων κατηγοριών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγού είναι οι εξής:

1 Οι απαιτήσεις τριβής σε δεξιά στροφή και η σταθερή επιβράδυνση πέδησης.
2 Οι απαιτήσεις τριβής σε αριστερή στροφή και η σταθερή επιτάχυνση.
3 Τα απορρίμματα οχημάτων και οι απότομες κλίσεις.
ερώτηση 20
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 4

Ο όρος «λαθρομετανάστης» περιλαμβάνει τις περιπτώσεις αλλοδαπών που:

1 Εισήλθαν νόμιμα στη χώρα, αλλά έπαψε η νομιμότητα της παραμονής τους.
2 Εργάζονται χωρίς ασφάλιση.
3 Εξέρχονται από τη χώρα αφού έπαψε η νομιμότητα της παραμονής τους.
ερώτηση 21
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 67

Σε περίπτωση λανθασμένης καταγραφής στον ψηφιακό ταχογράφο, ο οδηγός οφείλει να:

1 Απευθυνθεί άμεσα στις Αρμόδιες Αρχές.
2 Εκτυπώσει το σχετικό φύλλο και πάνω σε αυτό να επισημάνει το λάθος.
3 Διορθώσει ψηφιακά το λάθος.
ερώτηση 22
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 49

Ο ταχογράφος δεν καταγράφει:

1 Τις ώρες εργασίας.
2 Τα διαλείμματα και τις περιόδους ανάπαυσης.
3 Τις ώρες ύπνου.
ερώτηση 23
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 15

Το διάλειμμα γίνεται:

1 Εκτός του οχήματος μόνο.
2 Εντός του οχήματος μόνο.
3 Εντός ή εκτός του οχήματος.
ερώτηση 24
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 33

Ο αερόσακος είναι σχεδιασμένος ώστε να λειτουργεί προστατευτικά μόνο όταν:

1 Η ταχύτητα κίνησης είναι μεγαλύτερη από 50 χλμ./ ώρα.
2 Ο οδηγός φορά ζώνη ασφαλείας.
3 Το όχημα είναι ταξινομημένο από 1/1/2007.
ερώτηση 25
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 137

Η φυγόκεντρος δύναμη εκφράζει την τάση του περιστρεφόμενου σώματος να:

1 Απομακρυνθεί από ίο κέντρο περιστροφής του.
2 Πλησιάσει το κέντρο περιστροφής του.
3 Ταλαντώνεται γύρω από το κέντρο περιστροφής του.
ερώτηση 26
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 37

Το μέγεθος της ειδικής κατανάλωσης είναι:

1 Το μέτρο της επίδρασης που ασκεί μία δύναμη κατά τη διάρκεια της περιστροφής ενός σώματος.
2 Ο ρυθμός παραγωγής έργου.
3 Η ποσότητα του καυσίμου που καταναλώνεται σε μία ώρα οδήγησης.
ερώτηση 27
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 79

Οι διμερείς άδειες:

1 Χορηγούνται ταυτόχρονα με τις άδειες ΕΔΥΜ.
2 Χρησιμοποιούνται νια διεθνείς μεταφορές μεταξύ μη κοινοτικών χωρών ή μεταξύ μιας κοινοτικής και μιας τρίτης (εκτός ΕΕ) χώρας, κατόπιν διμερούς συμφωνίας μεταξύ των χωρών.
3 Χρησιμοποιούνται για τις διεθνείς μεταφορές μεταξύ των κρατών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ερώτηση 28
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 37

Γενικώς, η σοβαρότητα των οδικών ατυχημάτων με εμπλοκή φορτηγών -σε σχέση με αυτή των IX επιβατικών αυτοκινήτων- είναι:

1 Μικρότερη.
2 Ίση.
3 Μεγαλύτερη.
ερώτηση 29
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 190

Η διάμετρος των συρματόσχοινων:

1 Πρέπει να μην είναι μικρότερη από 8 mm.
2 Πρέπει να είναι μεγαλύτερη από 12 mm.
3 Δεν παίζει απολύτως κανένα ρόλο.
ερώτηση 30
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 88

Πώς επιβεβαιώνεται η ύπαρξη του συμβολαίου (σύμβασης) μεταφοράς CMR;

1 Με το δελτίο παραδόσεως διεθνούς φορτωτικής (CMR), που εκδίδεται σε τρία αντίτυπα, τα οποία υπογράφουν ο αποστολέας και ο μεταφορέας.
2 Με συμβολαιογραφική πράξη, που υπογράφουν φορτωτής και αποστολέας.
3 Με υπεύθυνη δήλωση που χορηγεί ο αποστολέας στο μεταφορέα.
ερώτηση 31
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 34

Τρεις είναι οι πλέον βασικοί παράγοντες που επιδρούν στην οδική ασφάλεια:

1 Ο οδηγός, η οδός και το οδόστρωμα.
2 Ο οδηγός, το όχημα, η οδός περιλαμβανομένου και του λειτουργικού περιβάλλοντος.
3 Το όχημα, η σήμανση και η σηματοδότηση.
ερώτηση 32
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 4

Διεθνείς μεταφορές μπορούν να εκτελούνται:

1 Μόνο από τα ΦΔΧ.
2 Μόνο από τα ΦΙΧ.
3 Από τα ΦΔΧ και από τα ΦΙΧ υπό ορισμένες προϋποθέσεις.
ερώτηση 33
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 9

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης μεταδίδει την κίνηση:

1 Από τον κινητήρα στους τροχούς.
2 Από το τιμόνι στους τροχούς.
3 Από τους κινητήριους τροχούς στους διευθυντηρίους.
ερώτηση 34
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 42

Η μεταφορά 100 τηλεοράσεων από την Ανκόνα στην Πάτρα γίνεται με πλοίο. Το φορτηγό, επί του οποίου βρίσκονται οι τηλεοράσεις, τις μεταφέρει στην Αθήνα (τόπος προορισμού) χωρίς να παρεμβληθεί μεταφόρτωση. Η μεταφορά αυτή είναι:

1 Διαδοχική.
2 Συνδυασμένη.
3 Μεικτή.
ερώτηση 35
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 42

Όχημα μεταφέρεται επάνω σε πλοίο ή τρένο για 9 ώρες, ενώ ο οδηγός του κοιμάται ανενόχλητος σε κλίνη. Ο χρόνος αυτός καταγράφεται:

1 Ως άλλη εργασία.
2 Ως ανάπαυση.
3 Ως ύπνος.
ερώτηση 36
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 36

Σύνθετες μεταφορές είναι:

1 Διαδοχικές, οι συνδυασμένες και οι μεικτές.
2 Οι διεθνείς και οι υπερατλαντικές.
3 Διενεργούνται με τη μεσολάβηση παραγγελιοδόχου μεταφοράς.
ερώτηση 37
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 193

Οι κουρτίνες:

1 Χρησιμοποιούνται ως μέσο συγκράτησης του φορτίου.
2 Προστατεύουν το φορτίο από τις καιρικές συνθήκες.
3 Ασφαλίζουν επαρκώς το φορτίο.
ερώτηση 38
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 170

Όταν μια μεταφορά παρουσιάζει χρονική καθυστέρηση, ο οδηγός πρέπει να:

1 Αυξήσει οπωσδήποτε την ταχύτητα του οχήματος.
2 Φτάσει έγκαιρα στον προορισμό του.
3 Μην παραλείψει τα υποχρεωτικά διαλείμματα.
ερώτηση 39
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 177

Όταν έχουμε πολλά φορτία διαφορετικού βάρους, το βαρύτερο:

1 Δεν τοποθετείται στον διαμήκη άξονα του οχήματος.
2 Τοποθετείται στα πλαϊνά τοιχώματα του οχήματος.
3 Τοποθετείται στον διαμήκη άξονα του οχήματος.
ερώτηση 40
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 48

Δυναμική ευστάθεια φορτηγού είναι η ευστάθεια του φορτηγού:

1 Όταν σε αυτό ασκούνται δυνάμεις.
2 Κατά τη διαδικασία ελιγμών αποφυγής εμποδίου.
3 Όταν αυτό είναι εμφορτο.
ερώτηση 41
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 87

Σε ποιες περιπτώσεις μεταφοράς δεν εφαρμόζεται η CMR;

1 Όταν μεταφέρονται ευπαθή προϊόντα.
2 Όταν μεταφέρονται επικίνδυνα εμπορεύματα.
3 Σε ταχυδρομικές μεταφορές, σε νεκρικές αποστολές και σε μεταφορές επίπλων.
ερώτηση 42
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 26

Η ημερήσια περίοδος ανάπαυσης μπορεί να χωριστεί σε δυο περιόδους:

1 9 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 2.
2 2 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 9.
3 3 συνεχόμενες ώρες και αργότερα άλλες 9.
ερώτηση 43
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 19

Ο Ενιαίος Πανευρωπαϊκός αριθμός έκτακτης ανάγκης μπορεί να κληθεί:

1 Από κινητό τηλέφωνο εκτός δικτύου.
2 Μόνο από σταθερό τηλέφωνο.
3 Μόνο από τις Αστυνομικές Αρχές.
ερώτηση 44
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 38

Τα ατυχήματα με εμπλοκή φορτηγών -σε σχέση με τα ατυχήματα χωρίς εμπλοκή φορτηγών- έχουν:

1 Λιγότερα θύματα.
2 Ισάριθμα θύματα.
3 Περισσότερα θύματα.
ερώτηση 45
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 49

Στα στροφόμετρα με μεταβλητή πράσινη περιοχή, το εύρος της:

1 Εξαρτάται από την εκάστοτε ταχύτητα.
2 Εξαρτάται από τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα.
3 Δεν εξαρτάται από την ταχύτητα.
ερώτηση 46
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 14

Ο μεταφορέας λαθρομεταναστών υποχρεούται όπως καταβάλει τα έξοδα:

1 Για τη διεκπεραίωση της σχετικής γραφειοκρατίας.
2 Επαναπροώθησής τους στη χώρα προέλευσης τους.
3 Για την αποκατάσταση της ψυχικής οδύνης των οικογενειών τους.
ερώτηση 47
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 26

Η λειτουργία της ζώνης ασφαλείας στηρίζεται σε ένα μηχανισμό που λειτουργεί σαν:

1 Ρολόι.
2 Πυξίδα.
3 Εκκρεμές.
ερώτηση 48
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 1

Ως «μεσαία και βαρέα οχήματα» χαρακτηρίζονται διεθνώς τα οχήματα των οποίων το μεικτό βάρος υπερβαίνει τους:

1 3,5 τόνους.
2 4,5 τόνους.
3 5 τόνους.
ερώτηση 49
ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ 11

Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο περιεκτικότητας αλκοόλ στο αίμα (μετρούμενο με τη μέθοδο της αιμοληψίας) για τους οδηγούς λεωφορείων είναι:

1 0,10 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος.
2 0,20 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος.
3 0,50 γραμμάρια ανά λίτρο αίματος.
ερώτηση 50
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 24

Ο συμπλέκτης «ξηράς τριβής» συνεργάζεται με:

1 Υδροπνευματικό σασμάν.
2 Αυτόματο σασμάν.
3 Μηχανικό σασμάν.
ερώτηση 51
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 45

Σε περίπτωση δεύτερου οδηγού, η παρουσία του εντός του οχήματος είναι υποχρεωτική:

1 Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής.
2 Μετά το πέρας της 1ης ώρας της διαδρομής.
3 Μετά τα πρώτα 150 km της διαδρομής.
ερώτηση 52
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 45

Το Παγκόσμιο Σύστημα Προσδιορισμού Θέσης μπορεί να ανιχνεύει σε πραγματικό χρόνο τη θέση των οχημάτων του μεταφερόμενου φορτίου ή των εμπορευματοκιβωτίων με τη βοήθεια δορυφόρων. Το σύστημα αυτό λέγεται:

1 GPS.
2 GIS.
3 RDS.
ερώτηση 53
ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΙΝΔΥΝΩΝ 16

Η εργονομία ασχολείται με:

1 Τη νομοθεσία που διέπει τις μεταφορές προσώπων και αγαθών.
2 Το εργατικό δίκαιο.
3 Τη μεγιστοποίηση της αποδοτικότητας στο χώρο εργασίας.
ερώτηση 54
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 114

Το πιστοποιητικό EUR.1:

1 Δεν μπορεί να εκδοθεί μετά την εξαγωγή των προϊόντων.
2 Εκδίδεται πάντα μετά την εξαγωγή των προϊόντων.
3 Μπορεί κατ' εξαίρεση να εκδοθεί μετά την εξαγωγή των προϊόντων.
ερώτηση 55
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 146

Το φορτίο φορτηγού επηρεάζεται:

1 Απο την ορμή αλλά όχι απο την αδράνεια.
2 Από την αδράνεια, αλλά όχι από την ορμή.
3 Και από την ορμή και από την αδράνεια.
ερώτηση 56
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 136

Αν ένα σώμα κινείται ευθύγραμμα και ασκήσουμε σε αυτό μια δύναμη κάθετη στην τροχιά του, τότε το σώμα θα αρχίσει να:

1 Κινείται κατά τη διεύθυνση της δύναμης που του ασκήθηκε.
2 Κάνει ευθύγραμμη ταλάντωση.
3 Διαγράφει καμπύλη τροχιά.
ερώτηση 57
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ 27

Σε περίπτωση ατυχήματος, η σειρά των κατάλληλων ενεργειών είναι:

1 Επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών, περίθαλψη τραυματιών.
2 Περίθαλψη τραυματιών, ειδοποίηση Αρχών, επισήμανση χώρου.
3 Περίθαλψη τραυματιών, επισήμανση χώρου, ειδοποίηση Αρχών.
ερώτηση 58
ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ 183

Κατά τη μεταφορά παλετών:

1 Το φορτίο πρέπει να ασφαλιστεί στην παλέτα.
2 Πρέπει η παλέτα να ασφαλιστεί στο όχημα.
3 Πρέπει και το φορτίο να ασφαλιστεί στην παλέτα και η παλέτα στο όχημα.
ερώτηση 59
ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 11

Ο εβδομαδιαίος χρόνος οδήγησης δεν πρέπει να υπερβαίνει τις:

1 45 ώρες.
2 50 ώρες.
3 56 ώρες.
ερώτηση 60
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 30

Βασικές λειτουργίες των εταιρειών οδικών εμπορευματικών μεταφορών είναι:

1 Η οικονομική διαχείριση, το marketing και οι πωλήσεις.
2 Η αποθήκευση και η φύλαξη των εμπορευμάτων από τους οδηγούς.
3 Η ενημέρωση του επιβατικού κοινού και των διεθνών οργανισμών.