Εάν δεν υπάρχει σε όλους τους τροχούς η ίδια επενέργεια πεδήσεως, δημιουργείται κίνδυνος για την κυκλοφορία του οχήματος: |
---|
1 Μόνον όταν ο δρόμος έχει στροφές. |
2 Μόνον όταν ο δρόμος είναι ολισθηρός. |
3 Πάντοτε, γιατί σε περίπτωση πεδήσεως το όχημα παρεκκλίνει της οδού. |
Αν ένα αστικό ή υπεραστικό λεωφορείο μεταφέρει όρθιους επιβάτες, ποιο είναι το ανώτερο όριο ταχύτητας που επιτρέπεται να αναπτύσσει: |
---|
1 50 km/h. |
2 60 km/h. |
3 70 km/h. |
Ποιο είναι το ανώτατο όριο ταχύτητας διόροφων λεωφορείων, εκτός κατοικημένων περιοχών, αν αυτό δεν καθορίζεται με ειδικές πινακίδες: |
---|
1 70 km/h. |
2 80 km/h. |
3 90 km/h. |
Η μέγιστη επιτρεπόμενη φόρτιση του οδοστρώματος από ένα διευθυντήριο άξονα (κινητήριο ή όχι) για εθνικές μεταφορές είναι: |
---|
1 7.500 kg. |
2 8.000 kg. |
3 7.000 kg. |
Επιτρέπεται η μεταφορά ορθίων επιβατών με τα αστικά λεωφορεία; Αν ναι, μέχρι ποιο αριθμό: |
---|
1 Ναι, όσους χωράει το λεωφορείο. |
2 Ναι, όσους αναφέρει η άδεια κυκλοφορίας του λεωφορείου. |
3 Ναι, σε αριθμό ίσο με τον αριθμό των καθημένων επιβατών. |
Το μέγιστο όριο του μικτού βάρους ενός διαξονικού λεωφορείου, για εθνικές μεταφορές, είναι: |
---|
1 16.000 kg. |
2 19.000 kg. |
3 20.000 kg. |
Η επιβράδυνση, που επιτυγχάνεται σε ένα όχημα στο δρόμο κατά την πέδηση, επηρεάζεται από: |
---|
1 Το είδος και την κατάσταση του οδοστρώματος. |
2 Την εξωτερική θερμοκρασία. |
3 Την ατμοσφαιρική πίεση. |
Το μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος ενός διαξονικού λεωφορείου που εκτελεί διεθνείς μεταφορές, είναι: |
---|
1 16.000 kg. |
2 18.000 kg. |
3 19.000 kg. |
Το σύστημα πεδήσεως με πεπιεσμένο αέρα (αερόφρενα) χρησιμοποιείται στα λεωφορεία διότι: |
---|
1 Είναι πιο άνετη η οδήγηση του οχήματος. |
2 Το υδραυλικό σύστημα πεδήσεως δεν επαρκεί για την επιβράδυνση του οχήματος. |
3 Η εξωτερική φθορά στο δίκτυο σωληνώσεων και στους λοιπούς μηχανισμούς των αεροφρένων είναι σπάνια. |
Μετά από συνεχή οδήγηση τεσσεράμισι ωρών, πόσος είναι ο χρόνος της διακοπής για την ανάπαυση του οδηγού λεωφορείου: |
---|
1 Δέκα πρώτα λεπτά. |
2 Τριάντα πρώτα λεπτά. |
3 Σαράντα πέντε πρώτα λεπτά. |