Θέλοντας να κατευθυνθείτε προς Ηράκλειο, πώς θα ενεργήσετε βλέποντας αυτήν την πινακίδα:
|
|---|
| 1 Θα στρίψετε δεξιά. |
| 2 Θα στρίψετε αριστερά. |
| 3 Θα συνεχίσετε την πορεία εμπρός. |
Ποιά είναι η σημασία του σήματος αυτού:
|
|---|
| 1 Απαγορεύεται η στάθμευση. |
| 2 Απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση. |
| 3 Περιοχή σταθμεύσεως περιορισμένης χρονικής διάρκειας. |
Ποια λωρίδα κυκλοφορίας θα επιλέξετε προκειμένου να στρίψετε αριστερά:
|
|---|
| 1 Τη (Β). |
| 2 Τη (Γ). |
| 3 Την (Α). |
Αν δεν λειτουργούν οι δείκτες αλλαγής κατευθύνσεως (φλας) του οχήματός σας, με ποιο τρόπο θα προειδοποιήσετε ότι έχετε πρόθεση να αλλάξετε κατεύθυνση προς τα αριστερά: |
|---|
| 1 Εκτείνοντας τον αριστερό βραχίονα. |
| 2 Υψώνοντας τον αριστερό βραχίονα κατακόρυφα. |
| 3 Χρησιμοποιώντας επανειλημμένα τα φώτα τροχοπεδήσεως. |
Ποιά είναι η σημασία του σήματος αυτού:
|
|---|
| 1 Τουριστικές πληροφορίες. |
| 2 Τηλέφωνο. |
| 3 Θέση για κατασκηνώσεις. |
Τι υποδεικνύει το σήμα αυτό:
|
|---|
| 1 Χιλιομέτρηση οδών. |
| 2 Επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας. |
| 3 Αρίθμηση αγροτικών οδών. |
Ποιά είναι η σημασία του σήματος αυτού:
|
|---|
| 1 Ναυπηγείο. |
| 2 Λιμάνι. |
| 3 Περιοχή διελεύσεως πλοίων. |
Ποιά είναι η σημασία της πινακίδας αυτής:
|
|---|
| 1 Ρύθμιση κυκλοφορίας από Τροχονόμο. |
| 2 Ρύθμιση κυκλοφορίας από Σχολικό Τροχονόμο. |
Ποιά είναι η σημασία του σήματος αυτού:
|
|---|
| 1 Απαγορεύεται η είσοδος σε βυτιοφόρα οχήματα. |
| 2 Απαγορεύεται η είσοδος σε οχήματα που μεταφέρουν πάνω από ορισμένη ποσότητα ύλες που μπορεί να προκαλέσουν μόλυνση των υδάτων. |
| 3 Απαγορεύεται η είσοδος σε βαρέα οχήματα επειδή κάτω από το οδόστρωμα υπάρχει αυλάκι με νερό. |
Ποιο όχημα έχει προτεραιότητα:
|
|---|
| 1 Το όχημα 1. |
| 2 Το όχημα 2. |
| 3 Κανένα και οι οδηγοί πρέπει να συνεννοηθούν. |
Ποιο από τα οχήματα πρέπει να περάσει τελευταίο τη διασταύρωση:
|
|---|
| 1 Το όχημα 1. |
| 2 Το όχημα 2. |
| 3 Το όχημα 3. |
Το φως του σηματοδότη είναι πράσινο. Το όχημά σας κινείται στη δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας και έχετε την πρόθεση να στρίψετε δεξιά. Πώς πρέπει να ενεργήσετε:
|
|---|
| 1 Να συνεχίσετε την πορεία σας. |
| 2 Να σταματήσετε πριν από το σηματοδότη επειδή πάνω από αυτόν υπάρχει πινακίδα υποχρεωτικής παραχωρήσεως προτεραιότητας. |
Ποιο όχημα πρέπει να περιμένει:
|
|---|
| 1 Το όχημα 1. |
| 2 Το όχημα 2. |
| 3 Κανένα. |
Προκειμένου να καλέσετε γρήγορα για βοήθεια: |
|---|
| 1 Καλείτε το 166, το 199 ή το 100 από ένα διαθέσιμο τηλέφωνο. |
| 2 Καλείτε το 131 ή το 141. |
Ο εισερχόμενος στον αυτοκινητόδρομο έχει προτεραιότητα: |
|---|
| 1 Ναι, διότι κινείται από δεξιά. |
| 2 Όχι, διότι έχουν προτεραιότητα όσοι κινούνται στον αυτοκινητόδρομο. |
Στον αυτοκινητόδρομο, μπορείτε να σταθμεύσετε:
|
|---|
| 1 Στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης. |
| 2 Στους κατάλληλα διαμορφωμένους χώρους. |
| 3 Στις πλευρές (στα ερείσματα). |
Ποια είναι η προειδοποίηση των πινακίδων της φωτογραφίας:
|
|---|
| 1 Μπροστά σας υπάρχουν δύο επικίνδυνες αντίρροπες ή διαδοχικές συνεχείς στροφές, η πρώτη αριστερά και η ταχύτητά σας πρέπει να περιορισθεί σε 40 km/h. |
| 2 Επειδή θα συναντήσετε διακλάδωση με λοξή οδό αριστερά, πρέπει η ταχύτητά σας να περιορισθεί σε 40 km/h. |
Ποια είναι τα φώτα διασταυρώσεως του αυτοκινήτου: |
|---|
| 1 Τα φώτα που έχουν εμβέλεια τουλάχιστον 100 m. |
| 2 Τα φώτα που έχουν εμβέλεια τουλάχιστον 40 m. |
| 3 Τα μικρά φώτα στο εμπρόσθιο μέρος. |
Σε διασταυρώσεις που υπάρχουν διαβάσεις πεζών και η κυκλοφορία δεν ρυθμίζεται από τροχονόμο ή σηματοδότες, ποιοι έχουν προτεραιότητα: |
|---|
| 1 Τα οχήματα. |
| 2 Οι πεζοί. |
| 3 Κανείς. Τόσο οι οδηγοί όσο και οι πεζοί ρυθμίζουν την κίνησή τους με δική τους ευθύνη. |
Εάν συγκρίνετε το τιμόνι με την αριθμημένη οθόνη ενός ωρολογίου με δείκτες, η σωστή θέση των χεριών, σε ευθεία πορεία, τοποθετείται στις: |
|---|
| 1 Εννέα και τέταρτο ως δέκα και δέκα. |
| 2 Εννέα. |
| 3 Έντεκα και πέντε. |
Η ελάχιστη απόσταση ασφαλείας που αφήνετε ακολουθώντας κάποιο όχημα αντιστοιχεί: |
|---|
| 1 Στο χρόνο αντιδράσεως επί ένα. |
| 2 Στο χρόνο αντιδράσεως επί δύο. |
| 3 Στο χρόνο αντδράσεως επί τρία. |
Για να εγκατασταθείτε σωστά στη θέση του οδηγού:
|
|---|
| 1 Πρέπει να μπορείτε να ακουμπάτε τους καρπούς των χεριών σας στο επάνω μέρος του τιμονιού και να μπορείτε να πατάτε ως το τέρμα το συμπλέκτη. |
| 2 Πρέπει να μπορείτε να ακουμπάτε τα χέρια σας στον πίνακα ελέγχου. |
Ακόμη και την ημέρα πρέπει να οδηγείτε με αναμμένα τα μεσαία φώτα: |
|---|
| 1 Όταν η ορατότητα είναι ανεπαρκής εξαιτίας λερωμένου ανεμοθώρακα. |
| 2 Όταν η ορατότητα είναι ανεπαρκής εξαιτίας βροχής ή ομίχλης ή χιονοπτώσεως. |
Πώς μπορείτε να μεταφέρετε κατά το δυνατόν ασφαλέστερα με το επιβατηγό σας αυτοκίνητο ένα μικρό παιδί: |
|---|
| 1 Στη θέση του συνοδηγού. |
| 2 Στην αγκαλιά ενός προσώπου που κάθεται στο εμπρός κάθισμα. |
| 3 Στο πίσω κάθισμα, σε ένα εγκεκριμμένου τύπου, για το σκοπό αυτό, παιδικό κάθισμα. |
Η περιστασιακή ρυμούλκηση άλλου οχήματος: |
|---|
| 1 Επιτρέπεται υπό όρους αλλά δεν συνιστάται. |
| 2 Απαγορεύεται. |
Η άδεια Β κατηγορίας θα σας επιτρέψει να οδηγήσετε: |
|---|
| 1 Ένα επιβατηγό όχημα που περιλαμβάνει 9 θέσεις με αυτήν του οδηγού. |
| 2 Ένα όχημα του οποίου το βάρος με φορτίο δεν υπερβαίνει τα 5.000 kg. |
| 3 Μία μοτοσυκλέτα. |
Σε ποια θέση σε μονόδρομο επιτρέπεται η στάθμευση οχημάτων, αν δεν υπάρχει απαγορευτική πινακίδα: |
|---|
| 1 Μόνο στη δεξιά άκρη του δρόμου. |
| 2 Μόνο στην αριστερή άκρη του δρόμου. |
| 3 Και στην αριστερή και στη δεξιά άκρη του δρόμου. |
Οδηγώντας με μεγάλη ταχύτητα επάνω στον αυτοκινητόδρομο κλατάρει ένα λάστιχο του επιβατηγού σας. Πώς συμπεριφέρεσθε: |
|---|
| 1 Φρενάρετε με δύναμη απότομα, προκειμένου να σταματήσετε κατά το δυνατόν γρηγορότερα. |
| 2 Κρατάτε σταθερά το τιμόνι, μειώνετε σταδιακά την ταχύτητά σας και θέτετε σε λειτουργία τα φώτα έκτακτης ανάγκης (αλάρμ). |
Σε αυτήν την περίπτωση θα έπρεπε να παραχωρήσετε την προτεραιότητα σε ένα όχημα που έρχεται απέναντί σας:
|
|---|
| 1 ΝΑΙ |
| 2 ΟΧΙ |
Στον αυτοκινητόδρομο, σε περίπτωση πυκνής ομίχλης: |
|---|
| 1 Ανάβετε τα φώτα διασταυρώσεως και οδηγείτε με ταχύτητα το πολύ 50 km/h. |
| 2 Ακολουθείτε όσο πιο κοντά τα κόκκινα φώτα μπροστά σας. |
| 3 Οδηγείτε ιππαστί στην οριογραμμή. |